De klantendienst van een bedrijf is een geval apart! Gelukkig maar dat ze er zijn om je verder te helpen bij vragen en problemen maar anderzijds…
Het lijkt wel of iedereen zich stoort aan de klantendienst. Te lang wachten, niet het juiste antwoord, enz. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaring ermee en die is jammer genoeg niet altijd positief.
Daarom deze kleine enquete: Wat is voor jullie de hatelijkste zin op de klantendienst??
Ik heb zelf een paar voorbeelden erin gezet maar u kan ook uw eigen antwoord toevoegen.
Hebt u leuke anekdotes over klantendiensten? Zet ze maar in de commentaren, altijd leuk om lezen! Uiteraard mogen dit ook positieve reacties zijn, niet alles is altijd slecht.
Duizendpoot bij DF Online Services, Social Media en WordPress liefhebber.
Blogger op Sixpacks.be en Digitalforum.be. Gastschrijver op verschillende andere blogs en in diverse magazines.
Contacteer me via onderstaande kanalen voor meer info.
als er door je verhaal heen zonder maar ook enige empathie gehoord te hebben de vraag komt en wat is nu je vraag ?
Van de week belde ik het ziekenhuis en kreeg de optie om mijn telefoon nummer in te spreken en dan bellen ze me terug, dat vond ik wel een hele mooie optie. Verassend vind ik het altijd als je belt met een probleem en je er uiteindelijk een heel leuk gesprek volgt.
Als ze inderdaad proberen om je met een kluitje in het riet te sturen. Ik kan zo gauw geen zin verzinnen, maar dat principe vind ik vervelend.
Tja, klantenservice… er zijn ook positieve ervaringen, zoals deze: https://www.eigen-wijs-heden.nl/column-eigenwijsheden/gemiste-kans/
Ik heb echt een hekel aan de wachtrij.. Snap dat ik niet altijd de eerste kan zijn hoor, haha. Maar toch!
Mijn vriend werkt bij een klantendienst en omdat hij thuis werkt vang ik ook wel eens wat op. Ik vind echt dat dit werk onderschat wordt!
Tja…de mensen die op de klantendienst kunnen inderdaad niet altijd alles beantwoorden of je helpen zoals je het graag wilt, want ook zij moeten zich houden aan de regels die er zijn vanuit hogerop. Dus soms is het inderdaad heel frustrerend, maar ze kunnen er helaas ook niks aan doen.
Alle eerste hou ik niet van telefoneren. Ik laat aan mijn man over.
http://dhini.nl
Klantenservice lijkt me nog best een lastige baan. Dus ondanks wachten en frustraties maak ik er altijd een gezellig momentje van als klant. Vaak levert dat hele leuke gesprekken op.