Digital Forum Online Services

Ik help u gaag verder met uw online zaken!


Wat is de hatelijkste zin op de klantendienst??

Wat is de hatelijkste zin op de klantendienst??

De klantendienst van een bedrijf is een geval apart! Gelukkig maar dat ze er zijn om je verder te helpen bij vragen en problemen maar anderzijds…

Het lijkt wel of iedereen zich stoort aan de klantendienst. Te lang wachten, niet het juiste antwoord, enz. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaring ermee en die is jammer genoeg niet altijd positief.

Daarom deze kleine enquete: Wat is voor jullie de hatelijkste zin op de klantendienst??

Wat wil je niet horen van een klantendienst?
  • Voeg uw eigen antwoord toe

Ik heb zelf een paar voorbeelden erin gezet maar u kan ook uw eigen antwoord toevoegen.

 

Hebt u leuke anekdotes over klantendiensten? Zet ze maar in de commentaren, altijd leuk om lezen! Uiteraard mogen dit ook positieve reacties zijn, niet alles is altijd slecht.

 

Kristof Luyten
Duizendpoot bij DF Online Services, Social Media en WordPress liefhebber.
Blogger op Sixpacks.be en Digitalforum.be. Gastschrijver op verschillende andere blogs en in diverse magazines.

Contacteer me via onderstaande kanalen voor meer info.

  • Lodi -

    Van de week belde ik het ziekenhuis en kreeg de optie om mijn telefoon nummer in te spreken en dan bellen ze me terug, dat vond ik wel een hele mooie optie. Verassend vind ik het altijd als je belt met een probleem en je er uiteindelijk een heel leuk gesprek volgt.

  • moonlighttravel -

    Tja…de mensen die op de klantendienst kunnen inderdaad niet altijd alles beantwoorden of je helpen zoals je het graag wilt, want ook zij moeten zich houden aan de regels die er zijn vanuit hogerop. Dus soms is het inderdaad heel frustrerend, maar ze kunnen er helaas ook niks aan doen.

  • Geef een reactie

    Privacy Voorkeuren

    Account opheffen?

    Jouw account wordt opgeheven en alle data permanent verwijderd. Weet je het zeker?

    %d bloggers liken dit: